چرا فروشندگان آنلاین باید به استانداردهای ISO فکر کنند؟

دستیابی به ارزش‌های مشتریان یا تولیدکنندگان و کمک به آنها در تصمیم‌گیری خرید می‌تواند شما را به یک مسیر رشد جدید همراهی کند. استانداردهای ISO برای کسب و کار شما مناسب هستند زیرا به شما کمک می کنند تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و در بازار جهانی ارزش ایجاد کنید.

چرا فروشندگان آنلاین باید به استانداردهای ISO فکر کنند

چرا فروشندگان آنلاین باید به استانداردهای ISO فکر کنند؟ هدف اساسی هر کسب و کار، به حداکثر رساندن دسترسی مشتری و ارتقاء آن به ارتفاعات جدید است. برای رسیدن به این اهداف باید در راس بازی خود باشید.

مشتریانی که به کیفیت و اثربخشی خرید خود اهمیت می‌دهند، تمایل دارند دلارها را برای شرکت‌ها خرج کنند، زیرا می‌توانند برای برآورده کردن استانداردهای خود به آنها اعتماد کنند. بسیاری از مشتریان بالقوه معمولاً به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارند که ارزش های خود را در دست کسب و کارهای کوچک و متوسط قرار دهند، مگر اینکه یک شرکت دلیلی برای کسب این اعتماد به آنها ارائه کرده باشد.

چرا فروشندگان آنلاین باید به استانداردهای ISO فکر کنند؟

دستیابی به ارزش‌های مشتریان یا تولیدکنندگان و کمک به آنها در تصمیم‌گیری خرید می‌تواند شما را به یک مسیر رشد جدید همراهی کند. استانداردهای ISO برای کسب و کار شما مناسب هستند زیرا به شما کمک می کنند تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و در بازار جهانی ارزش ایجاد کنید.

هدف از استانداردسازی اطمینان از ثبات و ایمنی محصولات، ارتقای سازگاری جهانی و ساده‌سازی تولید در صنایع مختلف است.

با افزایش تجارت الکترونیک، مشتریان روش خرید سنتی خود را تغییر داده اند. آنها بیشتر به خرید اینترنتی علاقه دارند. صاحبان مشاغل نیز با فروش در غول‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون Seller Central به حالت دیجیتالی جدید خرید روی آورده‌اند. بنابراین، اگر شما فردی هستید که تجارت الکترونیک آنلاین دارید و مشتاق ارتقای آن به سطح بعدی هستید، به دریافت این گواهینامه فکر کنید.

برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، باید گواهینامه ها و ثبت نام ها را بررسی کنید، برخی از آنها اجباری هستند مانند ثبت GST، مجوزهای کسب و کار و غیره، و برخی دیگر مانند ISO فقط برای برخی از صنایعی که مشتریان آن را نیاز دارند اجباری هستند – اما این گواهینامه به همراه دارد. مجموعه ای از مزایا درست مانند اینکه چگونه یک شماره GST برای یک کسب و کار برای ارائه اصالت و اعتبار بسیار مهم است، گواهی ISO نیز همینطور است.

شماره GST مطابق کد دولتی GST محل کسب و کار ارائه می شود و شرکت شما گواهی ثبت بر اساس استاندارد ISO را که در حال انجام آن هستید دریافت می کند، به عنوان مثال، ISO 9001. هر صاحب کسب و کاری باید آن را برای رشد آینده در نظر بگیرد. سازمان.

در این مقاله خواهیم دید که فروشندگان تجارت الکترونیک چگونه باید در مورد دریافت گواهینامه ISO فکر کنند و چه ارزشی به کسب و کار اضافه می کند.

استاندارد ایزو چیست 1

استانداردهای ایزو چیست؟

سازمان بین المللی استاندارد یک سازمان بین المللی مستقل و غیر دولتی است که مجموعه ای از پروتکل ها و دستورالعمل ها را برای تضمین ایمنی، کیفیت، کارایی و عملکرد محصولات دارد. هنگامی که کسب و کار شما در بازار جهانی رقابت می کند، لازم است که کنترل ها و تعادل ها را حفظ کنید. در غیر این صورت، حفظ ثبات و کیفیت در سراسر بازار جهانی دشوار خواهد بود.

برای جلوگیری از چنین شرایطی، استانداردهای بین المللی به حفظ این سطح کمک می کنند. سازمانی که گفته می شود دارای گواهی ISO است به این معنی است که سازمان تمام الزامات آن استاندارد را برآورده کرده است، ممیزی های شخص ثالث منسجم را انجام داده و ثابت کرده است که با استاندارد مطابقت دارد. شما می توانید این موضوع را با مراجعه به IAFCertSearch.org یا با صحبت مستقیم با مرجع صدور گواهی که گواهی را صادر می کند تأیید کنید.

ریشه کلمه یونانی ISO Isos به معنای برابر است. هدف اصلی گواهینامه ISO کمک به سازمان ها برای برابر شدن و ارائه خدمات و استانداردهای باکلاس است. گواهینامه ایزو ایمنی، کیفیت، سازگاری محصولات و روشی که سازمان ها کسب و کار خود را اداره می کنند را پوشش می دهد.

حداکثر استانداردهای ISO اطمینان از سازگاری است. این می تواند در هر زمینه ای باشد، اعم از مسئولیت اجتماعی، مدیریت انرژی یا تجهیزات پزشکی، صرف نظر از صنعت یا محدوده ای که گواهینامه های ISO قابل اجرا هستند.

به عنوان مثال، اگر در صنعت تجارت الکترونیک کار می کنید، بازارها و چارچوب های متفاوتی نسبت به بازارهای صنعت خودرو دارید. هر کسب‌وکاری مجموعه‌ای از چالش‌ها و ریسک‌های خاص خود را دارد و بنابراین پیاده‌سازی استاندارد ISO می‌تواند به شما در کاهش آن‌ها و افزایش کارایی‌هایی که در مقیاس جهانی شناخته شده‌اند کمک کند.

ایزو ویژه خیاطی و دوخت لباس

چگونه گواهی‌های استاندارد ISO می‌توانند به فروشندگان تجارت الکترونیک کمک کنند

استانداردهای بین المللی باعث ایجاد حس اطمینان و اطمینان در بین مصرف کنندگان می شود. گواهی استاندارد ISO می تواند برای فروشندگان تجارت الکترونیکی عالی باشد تا در بازار جهانی به رسمیت شناخته شوند. شرکت های دارای گواهی ISO به بقیه جهان نشان می دهند که چگونه می توانند در بازار جهانی با استانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشند.

برای مشتریان، این تضمین می کند که سازمان خدمات عالی ارائه می دهد.

گواهینامه ISO 9001 تعهد سازمان به تضمین کیفیت، ثبات و اصالت را به مشتریان تأیید می کند. مزایای بسیاری برای فروشندگان تجارت الکترونیکی وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

رضایت مشتری

همانطور که استانداردسازی کیفیت ثابت محصولات را تضمین می کند، اعتماد مشتری افزایش می یابد. استانداردسازی مشتریان را قادر می سازد تا در تحقیق در مورد شرکت ها و انتخاب محصولات و خدمات با کیفیت فعال باشند. این توانایی سازمان را در ارائه مداوم خدمات و محصولات با کیفیت بالا همانطور که توسط سازمان وعده داده شده است، با استفاده از یک سیستم تجاری موثر که امکان بررسی و تعادل در کل فرآیند را برای جلوگیری از خطرات و افزایش رضایت مشتری فراهم می کند، نشان می دهد.

رضایت مشتری یک عنصر حیاتی ISO 9001 است. این استاندارد نه تنها بر افزایش فروش و کیفیت تمرکز دارد، بلکه بر نظرات و بازخوردهای مشتریان تمرکز دارد، بنابراین سازمان شما دائماً مشتریان شما، نیازها و خواسته های آنها و هر تغییری را که باید ایجاد شود، درک می کند. . این امر سازمان ها را قادر می سازد تا کیفیت خدماتی را که ارائه می دهند بهبود بخشند.

به تدریج، سازمان رضایت مشتریان زیادی را ایجاد می کند و شکایات کمتری را ایجاد می کند. با گذشت زمان، اشتباهات کمتری انجام می شود و ثبات بهبود می یابد. از این رو، گواهینامه ISO می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و به کسب و کار شما اجازه رشد دهد، توصیه هایی ایجاد کند و تجارت را تکرار کند.

نام تجاری و شهرت

هر زمان که هر شرکتی گواهی ISO را دریافت می کند، به دلیل نام تجاری خود در بازار شناخته می شود. این نشان با ایجاد یک شهرت پایدار در بازار دنبال می شود. همانطور که کیفیت، اصالت و سازگاری خدمات یا محصولات تضمین می شود، نام تجاری و دیده شدن در بازار افزایش می یابد.

نام تجاری و شهرت نقش مهمی برای شناخته شدن در بازار بازی می کند. از طریق صدور گواهینامه ISO، هر کسب و کار کوچک یا متوسطی می تواند مجوز رسمی را کسب کند. ISO به افزایش دید سازمان و افزایش کیفیت آن کمک می کند.

تجارت بین المللی

استانداردها دسترسی کسب و کار شما را به بازارهای جدید فراهم می کنند. شما ممکن است واجد شرایط قراردادهای دولتی باشید، به پروژه های زنجیره تامین بپیوندید یا بتوانید قراردادهایی را بر رقبای خود برنده شوید.

استانداردسازی، صاحبان مشاغل محلی تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا وارد بازارهای جهانی شوند. با ورود به بازار بین المللی، برای بسیاری از مشتریانی که با برند شما آشنایی ندارند، شانس کمتری برای اولین گزینه بودن دارید. برخورداری از گواهینامه های شناخته شده بین المللی برای کیفیت مانند ISO 9001 می تواند به مشتریان بالقوه شما به محصول شما و قابلیت اطمینان آن اعتماد کند. همه ما یک یا چند تجربه از سفارش آنلاین چیزی داشته‌ایم و محصولی که دریافت می‌کنید چیزی شبیه به انتظار شما نیست.

این امر باعث از بین رفتن اعتبار کسب و کار شما در چشم مصرف کننده می شود، و به طور بالقوه زمانی که آنها داستان خود را برای دیگران تعریف می کنند، بیشتر. و با افزایش پست در رسانه های اجتماعی برای جلب توجه به این بررسی ها، یک بررسی بد می تواند برای سازمان شما مضر باشد. کامل کردن سیستم خود با استفاده از استانداردهای بین المللی می تواند اطمینان حاصل کند که شما به طور مداوم محصولات با کیفیت درست مانند تصاویر موجود در سایت تجارت الکترونیک خود تولید می کنید و در نتیجه این خطر را خنثی می کنید.

با کیفیت قابل دستیابی و رضایت مشتری، دسترسی مشتری شما افزایش می یابد، که تجارت را گسترش می دهد و سود کلی را افزایش می دهد. این می تواند گام بزرگی باشد، زیرا ورود به بازار بین المللی تصویری از برند شما را در سطح جهانی در میان شرکت های بزرگ ایجاد می کند. شما می توانید در بازار جهانی رقابت کنید که کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.

امنیت آنلاین را تضمین می کند

درست همانطور که گواهی ثبت نام SSL در وب سایت شما نشان می دهد که تجارت الکترونیکی به سمت ایمنی آنلاین و امنیت مشتریان خود متمایل است، گواهی ISO نیز تعهد شما را نشان می دهد. مالکیت، اعتبار کاربر، استفاده و نمایش هر گونه گواهینامه ISO توسط دستورالعمل هایی که توسط نهاد صدور گواهینامه صادر کننده این گواهینامه منتشر شده است کنترل می شود و بنابراین می تواند به هر علاقه مندی کمک کند تا صحت یک گواهی را تایید کند. این مهم است زیرا یک گواهینامه معتبر معتبر نیست.

سازمان‌هایی که علاقه خاصی به محافظت از اطلاعات خود به صورت آنلاین دارند، ممکن است گواهینامه‌هایی مانند ISO 27001 را برای حفظ یکپارچگی و محرمانه بودن اطلاعات مشتریان خود بررسی کنند. ISO 27001 یک استاندارد بین‌المللی است که الزامات یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را تعریف می‌کند و تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که کنترل‌های امنیتی کافی در سازمان‌های دارای گواهی اجرا می‌شود.

غول تجارت الکترونیک Snapdeal گواهینامه ISO 27001:2013 را به دست آورد و در میان برخی از شرکت های تجارت الکترونیکی قرار گرفت. این گواهینامه به پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات کمک می‌کند که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا مزیت رقابتی در بازار به دست آورند، از تهدیدات سایبری برای مشتریان جلوگیری کنند و خواسته‌های زنجیره تامین را برآورده کنند.

بنابراین، مشتریان مایلند از چنین پورتال های تجارت الکترونیکی با حداکثر استانداردهای امنیتی خرید کنند.

افزایش درآمد

هنگامی که کسب و کار تجارت الکترونیک شما گواهی ISO را دریافت کرد، آنها گواهی کیفیتی دارند که می تواند تبلیغ شود و به درخواست های بیشتر از سوی شرکت های بزرگ پاسخ دهد. در نتیجه گواهینامه های ISO باعث افزایش فروش و درآمد شما می شود. از هر پنج شرکتی که ISO را پذیرفته بودند، سه شرکت درآمد خود را افزایش دادند.

مشتریان دوست دارند از یک سایت قابل اعتماد خرید کنند، زیرا گواهینامه ISO سازمان ها را آماده می کند تا گام های فعالی را برای درک و آماده شدن برای خطرات بردارند و در جهت ثبات در کیفیت، اصالت و یکپارچگی رابط های شما تلاش کنند و این در پشت صحنه فرآیندها در تمام سطوح سازمان آنها است.

این سازمان را قادر می‌سازد تا به آرامی کار کند و بر آنچه در آن مهارت دارد تمرکز کند و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهد. این رویکرد جهانی به فرآیندها در سراسر سازمان شما به مشتریان کمک می کند احساس کنند هر مرحله از سفر آنها یکپارچه است و در نتیجه مصرف کنندگان بیشتری از فروشگاه آنلاین شما خرید می کنند.

توجه: بسیاری از شرکت ها به تامین کنندگان و تولیدکنندگان نیاز دارند که گواهینامه داشته باشند. شما همچنین فرصتی برای ورود به بازارهای خارجی دارید که یک مزیت اضافی است.

جابجایی کالاها، تدارکات و زنجیره تامین، تجارت را زمانی آسان و ایمن می کند که یک سازمان رویکردی یکپارچه و مبتنی بر فرآیند داشته باشد که ریشه در استاندارد بین المللی شناخته شده ای مانند ISO دارد. این یک راه عالی برای کمک به شرکت شما برای درک تجارت شما و تعهداتش است، دستاوردهای خود را از طریق گواهینامه ها به نمایش می گذارد و از طریق این مزیت رقابتی معاملاتی را به دست می آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا