تجربه بهتر مشتری در اقتصاد بازخورد محور

در اقتصاد بازخورد محور امروزی، هماهنگ کردن با آنچه مشتریان در مورد برند شما به صورت آنلاین می‌گویند و پاسخ مناسب ضروری است. در این مقاله ایران گواه به تجربه بهتر مشتری در اقتصاد بازخورد محور خواهد پرداخت.

تجربه بهتر مشتری در اقتصاد بازخورد محور

اما این فقط نیمی از معادله است. با استفاده از فناوری مناسب، برندها می‌توانند داده‌های بدون ساختار را برای بینش بی‌سابقه‌ای از تجربه مشتری جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند و برای تغییر آن تجربه به منظور برآورده کردن نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگانی که به طور فزاینده‌ای تبعیض می‌کنند، اقدام کنند. شرکت ها می توانند از بازخورد مشتری بدون سانسور استفاده کنند تا CX را از طریق یک لنز مشتری محور دوباره تصور کنند.

تجربه بهتر مشتری در اقتصاد بازخورد محور

در واقع، درست کردن شهرت آنلاین شما می تواند بیش از چند سردرد ایجاد کند. مخصوصاً برای کسب‌وکارهای چندمنظوره و در مقیاس سازمانی، انبوهی از بازخوردی که به‌صورت آنلاین تولید می‌کنند، بسته به اینکه آیا عمل شده و تأیید شده است، می‌تواند بسیار ارزشمند و مضر باشد، و در برخی موارد این می‌تواند برای موفقیت آینده ضروری باشد.

این بازخورد، خواه در رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های بررسی تخصصی، موتورهای جستجو یا جاهای دیگر باشد، می‌تواند به قدرت بخشیدن به تصمیمات تجاری آینده، شناسایی مسائلی که ممکن است قبلاً تحت نظر بوده‌اند، کمک کند و مشتریان جدید را به سمت انتخاب برند شما نسبت به برند شما سوق دهد. رقابت.

مزایا واضح است، با این حال بسیاری از سازمان‌ها هنوز از بازخورد رایگانی که مشتریانشان به آنها ارائه می‌دهند استفاده نمی‌کنند. اغلب این به این دلیل است که کسب‌وکارها فاقد بستر و منابع لازم برای نظارت، پاسخگویی و مدیریت مناسب برند آنلاین خود هستند.

همانطور که یک کسب و کار رشد می کند، تعداد مکان های آنلاینی که آنها نیاز به مدیریت دارند معمولاً با آنها افزایش می یابد، بنابراین مدیریت آن به صورت دستی می تواند تقریبا غیرممکن شود و نیاز به نرم افزار ضروری می شود.

شرکت هایی مانند Reputation.com با برخی از برندهای پیشرو در سطح سازمانی در جهان همکاری می کنند تا به آنها کمک کنند تا ظاهر آنلاین خود را مدیریت کرده و بهبود بخشند. پلتفرم Reputation.com به برندها این امکان را می‌دهد که تصویر کاملی را در مورد CX و مدیریت شهرت آنلاین (ORM) ببینند، با متمرکز کردن بخش‌های کلیدی که یک فرد می‌تواند با آن تعامل داشته باشد و بازخورد آن برند را در داشبورد واحد بگذارد. این شرکت پتنت‌های بسیاری را ایجاد کرده است که به پلتفرم ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌فردی می‌دهد، مانند امتیاز شهرت، یک نمایش عددی بی‌درنگ از کل برند آنلاین شما.

در ویدیوی بالا، مدیر عامل Reputation.com، EMEA، آنتونی گاسکل، با Alastair Greener از Business Reporter در مورد اهمیت روزافزون ORM برای مارک های چند سایتی صحبت می کند، در حالی که مدیر تحقیقات مایکل اسکارف توضیح می دهد که چگونه متمرکز کردن بازخورد مشتری می تواند به بهبود عملکرد کمک کند. و حتی باعث رشد بیشتر خرده فروشی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا