تست A/B (تست تقسیم)

تست A/B، که گاهی به آن تست تقسیم می‌گویند، ابزار ارزیابی برای شناسایی نسخه‌ای از چیزی است که به یک فرد یا سازمان کمک می‌کند تا به یک هدف تجاری به طور مؤثرتری دست یابد. تست A/B معمولاً در توسعه وب استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که تغییرات در یک صفحه وب یا مؤلفه صفحه توسط داده ها انجام می شود و نه نظر شخصی. با ایران گواه همراه باشید.

تست A/B (تست تقسیم)

تست A/B (تست تقسیم)

آزمون‌های A/B مطالعات کوری هستند و شرکت‌کنندگان از برگزاری آزمون بی‌اطلاع هستند. در یک تست معمولی A/B در یک صفحه وب، نسخه A کنترل و نسخه B نوع آن است. در طول دوره آزمایشی، به نیمی از بازدیدکنندگان صفحه وب، نسخه A از صفحه وب ارائه می شود که هیچ تغییری ندارد، و نیمی از بازدیدکنندگان نسخه B ارائه می شوند که شامل تغییری است که برای بهبود معیار خاصی مانند نرخ کلیک، تبدیل طراحی شده است. ، تعامل یا زمان صرف شده در صفحه.

رفتار کاربر نهایی، که در طول دوره آزمایش جمع‌آوری می‌شود، برای تعیین اینکه آیا کنترل یا متغیر برای هدف مورد نظر بهتر عمل کرده است، تجزیه و تحلیل می‌شود.

سرویس پخش آنلاین Netflix به دلیل استفاده گسترده از آزمون A/B معروف است. این شرکت از تست تقسیم A/B در همه چیز استفاده می‌کند، از تنظیم دقیق الگوریتم‌های شبکه پخش و تحویل محتوا تا انتخاب تصاویری که باید با عنوان خاصی مرتبط شوند. طبق گفته نتفلیکس، انتخاب تصویر مناسب می تواند بین 20 تا 30 درصد بیشتر برای یک عنوان خاص منجر شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا