سیستم مدیریت عملیات امنیتی ISO 18788

ISO 18788 چیست؟

ISO 18788 برای سازمان هایی که عملیات امنیتی را انجام می دهند الزامات را مشخص می کند. علاوه بر این، چارچوبی را برای استقرار، پیاده سازی، بهره برداری، نظارت، بازنگری، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت عملیات امنیتی فراهم می کند. این امکان توسعه مداوم خدمات امنیتی را فراهم می کند و در عین حال ایمنی مشتری و احترام به حقوق بشر را تضمین می کند. این استاندارد انطباق با قوانین و مقررات، احترام به حقوق بشر و ایجاد عملیات امنیتی حرفه ای را برای برآوردن بهتر نیازهای مشتری و ذینفعان نشان می دهد.

ISO 18788

چرا سیستم مدیریت عملیات امنیتی برای شما مهم است؟

اهمیت ایزو 18788 بر توانایی سازمان در تشخیص دستورالعمل های قانونی و نظارتی مناسب و همچنین پشتیبانی از عملکردهای تجاری و زنجیره تامین است. این استاندارد برای هر نوع سازمانی که درگیر انجام یا عقد عملیات امنیتی است مناسب است. گواهینامه ISO 18788 به شما در ایجاد، پیاده سازی، حفظ و بهبود سیستم مدیریت عملیات امنیتی کمک می کند و در عین حال اطمینان می دهد که سازمان کنترل های مدیریتی موثری را اجرا کرده است.

علاوه بر این، نشان دهنده تعهد سازمان به ارائه مداوم خدمات کیفی است که نیازهای مشتری را برآورده می کند، از اعتبار مشتری و سازمان محافظت می کند، در حالی که به قوانین قابل اجرا و الزامات حقوق بشر پایبند است. با شرکت در دوره های آموزشی ایران گواه و اخذ گواهینامه ISO 18788، تخصص لازم را برای حمایت از یک سازمان در پیاده سازی و مدیریت سیستم مدیریت عملیات امنیت خصوصی (SOMS) به دست خواهید آورد. علاوه بر این، شما مهارت های مناسب برای مدیریت یک تیم عملیات امنیتی را کسب خواهید کرد.

مزایای سیستم مدیریت عملیات امنیتی ISO 18788

افراد دارای گواهی ایزو 18788 سازمان را قادر می سازند تا:

  • ارائه قابلیت اطمینان و ایجاد حاکمیت شرکتی موثر
  • تقویت اعتبار و حفظ شهرت
  • اطمینان از کیفیت و حرفه ای بودن سازمان های امنیتی
  • بهبودهای پایدار مشتری را ایجاد کنید
  • ایجاد اعتماد به مشتریان، دولت ها و جوامع
  • پتانسیل موفقیت عملیاتی را افزایش دهید

چگونه می توانم با ISO 18788 شروع کنم؟

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، کارشناسان ما به شما در فرآیند اجرای بهترین شیوه‌های عملیات امنیتی در سازمانتان کمک می‌کنند. با ترکیب مناسب تمرکز و تعهد، می توانید گواهی ISO 18788 را دریافت کنید و خود را متمایز کنید.

برای شروع اولین قدم با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا