بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار چگونه است؟ + فیلم

آموزش بازیابی رمز عبور یا گذرواژه ورود به پنل کاربری در سامانه جامع روابط کار یکی از عمده چالش کارگران، شرکت های پیمانکاری و کارفرمایان است. فراموشی رمز ورود یکی از مشکلاتی است کاربران پس از مدتی با آن مواجه هستند. متقاضیان برای بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار ممکن است شماره موبایل خود را تغییر داده باشند یا مشکلات این چنینی. پس نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار سوال آنها است.

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار چگونه است؟

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار چگونه است؟. احراز هویت در سامانه جامع روابط کار یکی از شروط برای بررسی شکایات کارگر از کارفرمایان و دریافت گواهینامه صلاحیت اداره کار یا گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار می باشد. ممکن است شما هم کد احراز هویت خود را از یاد برده باشید و دسترسی به آن نداشته باشید. پس یکی از سوالات شما نیز نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار یا نحوه بازیابی گذرواژه احراز هویت شده است.

ما می خواهیم از طریق این مقاله سوالات شما جهت نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار را توضیح دهیم. در این مقاله فیلم/کلیپ نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار درج شده است که می توانید این کلیپ را مشاهده کنید.

رمز سامانه جامع روابط کار چیست؟ – چرا اهمیت دارد؟

کارفرمایان، کارگران و نماینده آنها برای اینکه بتوانند از خدمات اداره کار استفاده کنند باید هویت خود را در سامانه جامع روابط کار تایید کنند. برای نحوه احراز هویت اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانید مقاله “احراز هویت کارفرما و کارگر در سامانه جامع روابط کار” را مطالعه کنید. برای مطالعه اینجا کلیک نمایید.

بعد از اینکه متقاضیان در سامانه جامع روابط کار احراز هویت می کنند، گذرواژه برای آنها SMS می شود که ممکن است آن را پاک کنند یا فراموش کنند. چنانچه بخواهید هر خدماتی از اداره کار دریافت کنید نیاز به رمز سامانه جامع روابط کار دارید، پس اگر رمز خود را فراموش کرده باشید نیاز به بازیابی رمز عبور دارید.

نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار چگونه است؟

قبل از مطالعه مراحل بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار حتماً به چند نکته زیر توجه کنید.

  1. قبل از درج اطلاعات در فیلدهای خالی کیبورد کامپیوتر یا موبایل خود را به زبان انگلیسی تغییر دهید.
  2. شما فقط سه بار رایگان می توانید اقدام به بازیابی رمز عبود کنید و برای چهارمین بار باید هزینه پرداخت کنید. پیشنهاد می شود پس از بازیابی رمز ورود به سامانه جامع روابط کار، گذرواژه را یاداشت و از آن نگهداری کنید.
  3. نام کاربری برای افراد حقیقی کد ملی شخص و برای افراد حقوقی شناسه مالی شرکت می باشد.
  4. شماره موبایل حتماً باید به اسم متقاضی باشد و چنانچه شماره موبایل تغییر کرده است باید مجدداً با شماره موبایلی که به نام خودتان است اقدام به احراز هویت کنید یا به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کنید.

مراحل بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار به شرح زیر است:

  • ابتدا وارد سایت https://ekyc.done.ir/apps/identityType شوید.
  • سپس روی منو احراز هویت الکترونیکی کلیک نمایید.
  • در صفحه جدید باز شده قسمت سمت راست، منو صدور مجدد رمز را کلیک کنید.
  • در صفحه جدید نام کاربری و شماره همراه که متعلق به خودتان باشد را درج کنید.
  • گذرواژه یا رمز ورود برای شما SMS می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم نحوه بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار را نگاه کنید.

مراحل بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار به شرح زیر است:

پرسش های متداول

چرا نام کاربری را برای بازیابی رمز عبور در سامانه جامع روابط کار درج می کنم کد ارسال نمی شود؟

قبل از ورود یا درج اطلاعات درخواستی در فیلدهای خالی باید کیبورد خود را به زبان انگلیسی تغییر دهید. چنانچه کلیه اطلاعات درست درج شده باشد ولی کیبورد انگلیسی نباشد کد ورود به موبایل شما SMS نمی شود.

آیا برای بازیابی رمز سامانه جامع روابط کار باید حتماً شماره موبایل به اسم شخص باشد؟

بله. اگر شماره موبایل خود را تغییر داده اید از منو احراز هویت باید مجدداً اقدام به احراز هویت نمایید یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا