نکات سلامت دیجیتال برای تجربه مثبت کارکنان

در این مقاله به نکات سلامت دیجیتال برای تجربه مثبت کارکنان خواهیم پرداخت. استراحت از دنیای دیجیتال می تواند کارمندان را شاداب کند و تعادل بین کار و زندگی سالم را ارتقا دهد.

نکات سلامت دیجیتال برای تجربه مثبت کارکنان

فناوری بخشی از زندگی روزمره است.

مردم تلویزیون تماشا می‌کنند، بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، آنلاین خرید می‌کنند، صبر خود را با کیوسک‌های تسویه‌حساب خود محک می‌زنند و اسیر پیمایش بی‌نهایت در دستگاه‌های تلفن همراه خود هستند. و لیست ادامه دارد.

سلامت دیجیتال

استراحت از دنیای دیجیتال، برقراری ارتباط مجدد با مردم و کشف مجدد فعالیت‌هایی که زمانی از آنها لذت می‌بردید – برای رفاه یک فرد ضروری است.

اما سلامت دیجیتال فقط در اوقات فراغت در خانه مهم نیست. همچنین در محل کار مهم است و به کارکنان کمک می کند تا به تعادل بین کار و زندگی سالم و تجربه مثبت کارکنان دست یابند.

برای اطلاعات بیشتر، ویدیو را بررسی کنید.

رونوشت
سلامت دیجیتال به افراد کمک می کند تا با فناوری تعادل مناسبی را در زندگی خود به دست آورند. استفاده بیش از حد از فناوری می تواند باعث استرس، اضطراب، خستگی چشم، اختلالات خواب و گوشه گیری شود.

در این ویدیو به چهار نکته برای ارتقای سلامت دیجیتال در محیط کار می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای تمرین سلامت دیجیتال در عصر کار از راه دور، روی لینک بالا یا در توضیحات زیر کلیک کنید.

سلامت دیجیتال فقط به معنای قطع ارتباط با دستگاه ها نیست. این روشی جامع برای تفکر در مورد روابط ناسالم با فناوری و تأثیر آن بر زندگی مردم است.

سلامت دیجیتال مناسب به کارکنان کمک می کند تا درگیر، سازنده، متمرکز و زندگی سالم تری باشند.

اما کسب و کارها و کارمندان برای رفع سلامت دیجیتال در محل کار چه کاری می توانند انجام دهند؟ در اینجا چند نکته وجود دارد.

از برنامه های مدیریت زمان استفاده کنید. این برنامه‌ها به افراد کمک می‌کنند استفاده از فناوری و زمان صرف یک کار مشخص را کنترل کنند. این می تواند به کاربران کمک کند تا زمان آنلاین خود را مدیریت کنند و مهارت های مدیریت زمان بهتری ایجاد کنند.

جلسات دیجیتال را محدود کنید جلسات می توانند بهره وری را کاهش داده و استرس را افزایش دهند. مدیران باید سعی کنند موضوعات را در یک ایمیل یا برنامه های پیام رسانی – مانند Microsoft Teams یا Slack – مطرح کنند تا باعث ایجاد وقفه کمتر در روزهای کاری کارمندان شود.

ایجاد مرزهای دیجیتال کارمندان ممکن است با استفاده از ابزارهای زیادی که در دست دارند، به سختی از شغل خود جدا شوند. مدیران باید کارکنان را تشویق کنند تا حد و مرز تعیین کنند و ایمیل را چک نکنند یا در مورد کار خارج از ساعات کاری صحبت نکنند.

رفع خستگی چشم نور آبی صفحه نمایش می تواند منجر به خواب ضعیف شود. کارمندان می توانند با استفاده از عینک مخصوص برای جلوگیری از نور آبی با این مشکل مقابله کنند. همچنین برنامه های رایگانی مانند f.lux و Eye Pro برای تنظیم نور صفحه نمایش کامپیوتر وجود دارد.

چگونه شرکت شما سلامت دیجیتال را ارتقا می دهد؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید و حتما لایک کنید و مشترک شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا