آیا استانداردهای ISO برای کسب و کار من مناسب هستند؟

آیا استانداردهای ISO برای کسب وکار من مناسب هستند؟، شما هم ممکن است این سوال را از خود بپرسید که چرا باید گواهینامه ایزو دریافت کنید و آیا اخذ گواهینامه ISO برای بهبود کسب وکار به شما کمک می کند؟

استانداردهای ISO برای کسب و کار

دراین مقاله به استانداردهای ISO برای کسب و کار خواهیم پرداخت. محصول، مکان، قیمت، تبلیغات. یا همان، آمیخته بازاریابی. این ابزار توسعه یافته توسط جی. مک کارتی یک مدل پایه کسب و کار است که “برای پیگیری اهداف بازاریابی در بازار هدف استفاده می شود”. آمیخته بازاریابی ابزاری است که می تواند به شما به عنوان یک سازمان کمک کند تا بفهمید چگونه خود و محصول خود را به گونه ای که برای مشتری و نیازهای آنها منطقی باشد، تبلیغ کنید.

یکی از چیزهایی که ممکن است در طول مطاله مقاله “آیا استانداردهای ISO برای کسب و کار من مناسب هستند؟” بیاموزید، نیاز مشتریان شما به گواهینامه ایزو است، یا شاید آنها عمیقاً به محیط زیست اهمیت می دهند و یا برای حضور در مناقصات و رضایت مندی مشتریان اقدام به دریافت گواهینامه ISO می کنند. تحقیق درباره مشتری و تصمیمات خرید آنها می تواند شما را به مسیر رشد جدیدی هدایت کند. اما آیا می توانید به این اهداف برسید؟

استانداردهای ISO برای کسب و کار

در این مقاله خواهید آموخت که چگونه پذیرش استانداردهایی مانند ISO 9001، ISO 14001 یا ISO 45001 نه تنها می تواند به سازمان شما و طول عمر آن کمک کند، بلکه می تواند تعهد شما را به مشتریان از طریق صدور گواهینامه نیز نشان دهد.

چرا اخذ گواهینامه ایزو 9001 برای مشاغل مهم است؟

چرا استانداردهای ایزو؟

بخشی از دستورالعمل های ISO چارچوبی برای موفقیت است – الزامات راهنمایی که توسط متخصصان صنعت ایجاد شده و توسط یک کمیته ارزیابی شده است. آنها به عنوان یک چارچوب بین المللی پذیرفته شده و شناخته شده برای ایجاد یک تجارت مورد تایید قرار گرفته اند.

به عنوان مثال، اگر در صنعت هوافضا کار می کنید، چارچوب متفاوتی نسبت به صنعت خودرو دارید زیرا چالش های منحصر به فرد متفاوتی دارید.

چارچوب کیفیت عمومی، ISO 9001:2015، به‌عنوان پایه‌ای برای موفقیت با اصول و چارچوب‌های تجاری عمومی طراحی شده است تا به سازمان‌ها اجازه دهد تا سازمانی را در ابتدایی‌ترین ریشه‌های آن ایجاد یا بهبود بخشند تا از کارایی و کیفیت کار اطمینان حاصل کنند.

پیاده‌سازی ISO 9001 در کسب‌وکارتان به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی را صرف نگاهی عمیق به سازمان کنید و ارزیابی کنید که چه کارهایی عالی انجام می‌دهید، چه کارهایی را خوب انجام می‌دهید، و چه کارهایی نیاز به بهبود دارد. برایث کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیاده سازی ایزو 9001 اینجا کلیک کنید.

استانداردها نه تنها یک پایه عالی برای رشد یک تجارت هستند. این الزامات راهنما به شما امکان می دهد تا درون سازمان خود را جستجو کنید، قدرت خود را بیابید و به آنها اجازه دهید تا بدرخشند و زمینه های ممکن برای بهبود را شناسایی کنند، مکان هایی که برای رشد حداکثری پتانسیل خود به کمک نیاز دارند. ماهیت فرآیندهای ممیزی استانداردهای ISO به بررسی های بی طرفانه اجازه می دهد تا سازمان را بدون قضاوت واقعی ببینند. این یک فرصت بازاریابی عالی برای نشان دادن نقاط قوت شماست.

گواهینامه خود، اظهارات تبریک حسابرسان و آنچه به آن افتخار می کنید را تبلیغ کنید.

گواهینامه ایزو 29001 چیست

بخشی از ISO 9001 نیز اندازه گیری و نظارت است. اگر علاقه مند به یادگیری میزان افزایش بهره وری در هر سه ماهه یا تعداد فروش در سال هستید، توصیه می شود در ISO 9001 این کار را انجام دهید. این یک فرصت عالی برای یادگیری حقایق واقعی در مورد سازمان شما، به شیوه ای موثر است، که سپس می توانید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. اینها اعداد واقعی و ملموسی هستند که واقعاً می توانند مشتریان احتمالی را تحت تأثیر قرار دهند.

اگر به دنبال جذب افراد جدید به سازمان خود هستید، ممکن است بخواهید به دنبال دریافت گواهینامه ISO 14001:2015 باشید. از بین متولدین سال های 1981 تا 1996، 62 درصد مایلند در شرکتی کار کنند که تأثیر مثبتی داشته باشد.

شرکت‌هایی که علاقه فعالی به شیوه‌های پایدار دارند و گواهی برای اثبات آن دارند، می‌توانند برتری زیادی در بازار رقابتی استخدام به دست آورند. نه تنها این، بلکه نشان دادن تعهد شما به پایداری و کیفیت کالاها و ایمنی محیط کار با گواهی ISO 45001، استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی، می تواند به استخدام کنندگان آینده ثابت کند که چقدر به رفاه آنها متعهد هستید.

استانداردها به شما به عنوان یک سازمان کمک می کنند تا بهترین شیوه ها را دنبال کنید و در عین حال به شما امکان می دهند به عنوان یک سازمان و فرهنگ منحصر به فرد پیشرفت کنید.

گواهی ایزو از شما نمی خواهد که در یک رویکرد یک اندازه مناسب برای تجارت مشترک شوید. اما به شما نشان می‌دهد که چگونه ناکارآمدی‌ها را از بین ببرید و با مجموعه‌ای از ابزارهای اساسی برای موفقیت، شما را در مسیر رشد و طول عمر قرار دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا