دستورالعمل ISO 20400 برای تدارکات پایدار

درباره استاندارد ISO 20400 بیشتر بدانید

ISO 20400 یک استاندارد بین المللی است که دستورالعمل هایی را در مورد تدارکات پایدار ارائه می دهد. این استاندارد می تواند توسط سازمان هایی استفاده شود که قصد دارند پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی خود را بهبود بخشند.

دستورالعمل ISO 20400 برای تدارکات پایدار

دستورالعمل های اصلی استاندارد شامل ملاحظات کلیدی پایداری، ادغام پایداری در سیاست و استراتژی تدارکات سازمان، مدیریت ریسک ها و فرصت ها، برنامه ریزی و ادغام پایداری در فرآیندهای تدارکات، و اندازه گیری و بهبود عملکرد تدارکات پایدار است. در تمام این موارد، مشارکت سهامداران به همان اندازه مهم است تا طرح های تدارکات پایدار موفق باشند. بنابراین، توجه قابل توجهی به مشارکت ذینفعان در سراسر زنجیره تامین می شود.

چرا ISO 20400 برای شما مهم است؟

با توجه به آگاهی روزافزون در مورد شیوه های کسب و کار پایدار، در سطح ملی و بین المللی، خواه توسط قوانین و مقررات، ترویج شده توسط اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، و یا حتی با توجه به انتظارات اجتماعی در حال تغییر – دلایل بی شماری در دنیای امروز وجود دارد که سازمان ها را هدایت می کند. تا پایدارتر باشد.

با شرکت در این دوره آموزشی، شما این فرصت را دارید که شایستگی های خود را ارتقا دهید تا به سازمان ها کمک کنید تا پایداری را در سیاست ها و شیوه های تدارکات خود ادغام کنند. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود از یک سازمان در درک شرایط و تکنیک های مدیریتی مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز و بهبود مستمر تدارکات پایدار حمایت کنید.

علاوه بر این، از طریق راهنمایی ISO 20400، می‌توانید به سازمان‌ها کمک کنید تا فرآیندهای تدارکات خود را به گونه‌ای هماهنگ کنند که به طور مثبت به حقوق کارگران، تعهدات قانونی محیطی و برابری اقتصادی در داخل و در سراسر زنجیره تأمین کمک کند.

داشتن گواهینامه ISO 20400، به شما ثابت می کند که از ظرفیت های لازم برای حمایت از سازمان هایی که تصمیمات تدارکاتی پایدار را اتخاذ می کنند، به شیوه ای که از نظر اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی پایدارتر باشد، دارید.

مزایای استاندارد ایزو 20400

با دریافت گواهینامه ISO 20400، شما قادر خواهید بود:

  • به سازمان‌ها کمک کنید تا یک سیستم تدارکات پایدار را ایجاد کنند که ارکان توسعه پایدار (جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی) و نیز اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را در نظر بگیرد.
  • کمک به سازمان ها در بهبود پایداری خود در سیاست ها و استراتژی های تدارکات و زنجیره تامین
  • کمک به سازمان ها در بهبود اثرات زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت های تدارکاتی
  • با اتخاذ رویکرد چرخه عمر، به سازمان ها در بهبود استفاده از منابع و کاهش هزینه ها کمک کنید
  • کمک به سازمان ها در ترویج یک رویکرد سیستمی برای مشارکت دادن همه طرف های ذینفع در سراسر زنجیره تامین برای کمک به پایداری
  • کمک به سازمان ها در بهبود مدیریت ریسک و تحقق فرصت ها
  • کمک به سازمان ها در بهبود انطباق آنها با مقررات ملی و بین المللی
  • کمک به سازمان ها در به رسمیت شناختن بین المللی در مورد پایداری

شروع کار با ISO 20400

گواهینامه ISO 20400 Lead Manager دارا بودن شایستگی های لازم را برای کمک به سازمان ها برای بهبود شیوه های تدارکات پایدار در سراسر زنجیره تامین خود اثبات می کند. کارشناسان ایران گواه برای هر کسی که بخواهد هر یک از گواهینامه های ISO 20400 را به دست آورد، تجربه ای روان را تضمین می کند.

برای شروع اولین قدم با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا