اخذ فوری گواهینامه ایزو – 3 مرحله دریافت فوری گواهی ایزو

اخذ فوری گواهینامه ایزو چگونه است و توسط چه مرجعی صادر می شود؟ اخذ فوری گواهینامه ایزو در ایران توسط CB های غیر IAF و NACI امکان پذیر است. CB های خصوصی که در تهران، اصفهان، سمنان، شیراز، یزد، مشهد یا دیگر استان ها ثبت شده اند بدون ممیزی یا ارائه مستندات توسط شرکت درخواست کننده ایزو، گواهینامه ایزو فوری صادر می کنند.

اخذ فوری گواهینامه ایزو – 3 مرحله دریافت فوری گواهی ایزو

گواهی ایزو به یک کالای لوکس برای شرکت ها تبدیل شده که عموماً برای رسیدن به اهداف خاص اقدام به دریافت آن می نمایند. گواهینامه ایزو مدرک مورد تاییدی است که یک مرجع شخص ثالث، شرکت درخواست کننده را مطابق با یکی از استانداردهای بین المللی توسعه و منتشر شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) ممیزی و تاکید کرده است. پس اخذ گواهینامه ایزو یعنی اینکه شرکت دارنده مدرک ایزو الزامات استاندارد بین المللی را رعایت کرده است.

بنابراین، سازمان ها با دریافت گواهینامه ایزو ادعا می کنند تمامی فرآیندهای کاری آنها استانداردسازی شده است. پس اخذ فوری گواهینامه ایزو برای آنها بسیار مهم است تا بتوانند به اهدافی که دارند در کوتاه ترین زمان ممکن برسند. ما توسط این مقاله 3 مرحله دریافت فوری گواهینامه ایزو را بررسی می کنیم.

جهت اخذ فوری گواهینامه ایزو می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

اخذ فوری گواهینامه ایزو چگونه است؟

صدور فوری گواهینامه ایزو توسط شرکت هایی انجام می شود که مورد تایید انجمن IAF یا مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) نیستند. آنها بدون اینکه مستندات و الزامات اجرایی پیاده سازی شده استاندارد درخواستی را بررسی کنند و بدون ممیزی شخص ثالث اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند. اخذ فوری گواهینامه ایزو حتی به صورت یک روزه توسط این CB ها امکان پذیر می باشد.

برای اخذ فوری گواهینامه ایزو فقط کافی است سه مرحله زیر را انجام دهید:

استاندارد ایزو 25550

1. جستجو مرجع معتبر صادرکننده گواهی ایزو

با یک جستجو ساده از طریق موتور جستجوگر گوگل شما می توانید شرکت های بیشماری را بیابید که گواهینامه ایزو را صادر می کنند. این شرکت ها دو دسته هستند که توسط مقاله مرجع صدور گواهینامه ایزو در ایران در مورد این دو دسته توضیح کاملی داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقاله مرجع صدور گواهینامه ایزو در ایران اینجا کلیک نمایید.

اما دسته دوم که تعداد آنها کم هم نیست و روزانه همانند تکثیر قارچ بیشتر هم می شوند، CB های خصوصی هستند که توسط هیچ ارگان معتبری به رسمیت شناخته نشده اند. ساز وکار به وجود آمدن این شرکت ها خیلی ساده است و به راحتی یک سایت به زبان انگلیسی ایجاد می کنند، گواهینامه ایزو صادر می کنند و گواهی صادر شده در سایت ایجاد شده رجیستری می شود.

اما شرکت های کمتری هستند که چندین ساله به این صورت فعالیت صدور گواهی ایزو را انجام می دهند و به نوعی توسط نهادهای مناقصه گر به رسمیت پذیرفته شده اند. چنانچه نیاز به اخذ فوری گواهینامه ایزو دارید پیشنهاد می شود حداقل از این شرکت ها گواهی خود را دریافت کنید.

برای شناسایی یک مرجع معتبر جهت صدور فوری گواهینامه ایزو می توانید از مشاوره ایزو شرکت ایران گواه بهره مند شوید.

ایزو 25051

2. تکمیل فرم درخواست

دومین مرحله از اخذ فوری گواهینامه ایزو تکمیل Application form (فرم درخواست) است که باید توسط سازمان متقاضی اخذ ایزو فوری انجام شود. اغلب این فرم ها شبیه به هم هستند و فقط نیاز دارند اطلاعات مهم سازمانی که در گواهی ثبت و مکتوب می شود را دریافت کنند.

نام شرکت متقاضی ایزو، حوزه فعالیت شرکت و آدرس شرکت متقاضی مهمترین اطلاعاتی است که شرکت های صادرکننده ایزو به آن نیاز دارند. حتی برخی از سایت هایی که به صورت قارچ گونه ایجاد می شوند از شما درخواست می کنند این اطلاعات را در سایت خودشان ثبت کنید و به صورت آنلاین گواهینامه ایزو صادر می کنند.

3. ارائه اساسنامه، روزنامه رسمی و لوگو سازمانی

سومین مرحله از اخذ فوری گواهینامه ایزو ارائه یا ارسال اطلاعاتی همانند اساسنامه، روزنامه تاسیس یا روزنامه رسمی و لوگو سازمانی است. عموماً شرکت های صدور گواهی ایزو این اطلاعات را دریافت می کنند تا:

  • لوگو شرکت شما را در گواهینامه درج کنند
  • مطمئن شوند که نام شرکت با اطلاعاتی که شما در فرم تکمیل کرده اید یکسان است.
  • از زمینه فعالیت شما مطلع باشند.

پس از طی شدن این سه مرحله شما نهایتا طی یک روز تا سه روز کاری می توانید گواهینامه ایزو خود را دریافت کنید. پس اخذ گواهینامه ایزو در ایران خیلی هم سخت نیست و حتی بلعکس به راحتی امکان پذیر است.

پس از طی شده سه مرحله بالا شما مبلغ را واریز می کنید و چند روز بعد گواهینامه ایزو قابل استعلام را دریافت می کنید.

از چه مرجعی گواهینامه ایزو فوری بگیریم؟

برخی از CB های برند شده در ایران هستند که گواهینامه ایزو فوری صادر می کنند. این CB ها خصوصی هستند و اغلب توسط یک انجمن اعتبار دهنده دیگری تایید شده اند. هر چند سایتی که CB را تایید می کند هم ساخته پرداخته خودشان است ولی حداقل ساختار اصولی را رعایت کرده اند.

مرکز مشاوره ایران گواه صادر کننده گواهینامه ایزو نیست بلکه با شرکت های صادر کننده ایزو همکاری می کند و ما می توانیم در مدت زمان کوتاهی و با هزینه کمتری گواهی ایزو را برای شما دریافت کنیم. غیر از هزینه کمتری که بابت اخذ فوری گواهی ایزو پرداخت می کنید، ما مستندات مربوط به استاندارد ایزو درخواست شده را برای شما کامل و ارسال می کنیم.

شما غیر از گواهی ISO مستندات استاندارد ایزو را هم دارید و می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید جهت پیاده سازی و استقرار الزامات ایزو در سازمان خودتان. اخذ فوری گواهی ایزو توسط ایران گواه مزایای دیگری بای شما به همراه دارد. پس با ما در ارتباط باشید.

مرجع صدور گواهینامه ایزو IATF 16949

اخذ فوری گواهینامه ایزو شرکت ها

عموماً شرکت های پیمانکاری برای حضور در مناقصه نیاز به دریافت فوری گواهینامه ایزو معتبر و قابل استعلام دارند. آنها برای ورود به مناقصات نیاز به 4 گواهی ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت)، گواهی ایزو 14001 (سیستم مدیریت محیط زیست)، گواهی ایزو 45001 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی) و گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) دارند.

این موضوع مهم هست که مطمئن شوید مرجع صدور گواهی ایزو شما معتبر است و گواهینامه صادر شده توسط مسئول مناقصه پذیرفته می شود.

نتیجه

اخذ فوری گواهینامه ایزو در ایران توسط CB هایی که به صورت خصوصی ثبت شده اند صادر می شود. آنها بدون دریافت مستندات استاندارد ISO درخواستی و بدون ممیزی گواهینامه ایزو درخواست شده را طی مدت حتی یک روزه صادر می کنند. تمامی گواهینامه های ایزو صادر شده در ایران قابلیت رجیستری و استعلام را دارند. از مراجعی گواهینامه ایزو فوری را دریافت کنید که معتبر باشند و مورد تایید مسئول مناقصات.

جهت اخذ انواع گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی ایزو می توانید از طریق WhatsApp با مرکز مشاوره ایران گواه در تماس باشید و از مشاوره رایگان با متخصصین مرکز مشاوره ایران گواه بهرهمند شوید.

پرسش های متداول

اخذ فوری گواهینامه ایزو چگونه است و توسط چه مرجعی صادر می شود؟

صدور فوری گواهینامه ایزو توسط شرکت هایی انجام می شود که مورد تایید انجمن IAF یا مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) نیستند. آنها بدون اینکه مستندات و الزامات اجرایی پیاده سازی شده استاندارد درخواستی را بررسی کنند و بدون ممیزی شخص ثالث اقدام به صدور گواهینامه ایزو می کنند. اخذ فوری گواهینامه ایزو حتی به صورت یک روزه توسط این CB ها امکان پذیر می باشد.

مراحل اخذ فوری گواهینامه ایزو چیست؟

1.     جستجو مرجع معتبر صادرکننده گواهی ایزو
2.     تکمیل فرم درخواست
3.     ارائه اساسنامه، روزنامه رسمی و لوگو سازمانی
4.     تایید فرم درخواست تکمیل شده
5.     واریز مبلغ صدور گواهی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا