استاندارد ISO 22301: سیستم مدیریت تداوم کسب و کار

استاندارد ISO 22301 چیست؟

به عنوان یک استاندارد بین المللی برای سیستم مدیریت تداوم کسب و کار، ISO 22301 برای محافظت، کاهش احتمال وقوع، آماده سازی، پاسخگویی و بازیابی از حوادث مخرب در هنگام بروز طراحی شده است. با یک سیستم مدیریت تداوم کسب و کار، سازمان شما برای شناسایی و جلوگیری از تهدیدات آماده است.

ایزو 22301 شما را قادر می سازد تا بر اساس رویه هایی که قبل، حین و بعد از رویداد اعمال می شود، به طور موثر و سریع پاسخ دهید. اجرای طرح تداوم کسب و کار در سازمان به این معنی است که شما برای موارد غیرمنتظره آماده هستید. طرح تداوم کسب و کار به شما این اطمینان را می دهد که سازمان شما بدون هیچ گونه تأثیرات و ضررهای عمده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

استاندارد ISO 22301: سیستم مدیریت تداوم کسب و کار

چرا تداوم کسب و کار مهم است؟

داشتن گواهینامه ISO 22301 به شما این قدرت را می دهد که بدون توجه به شرایط، سطح بالاتری از خدمات را به سهامداران خود ارائه دهید. ISO 22301 توانایی ایمن سازی پشتیبان گیری از داده ها، به حداقل رساندن تلفات عمده و به حداکثر رساندن زمان بازیابی عملکردهای حیاتی را تأیید می کند. با ISO 22301، دانش و مهارت های خود را افزایش می دهید و می توانید سازمان خود را در مورد بهترین شیوه ها در مدیریت تداوم کسب و کار راهنمایی کنید. با توجه به آن، توانایی خود را برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری در زمینه مدیریت تداوم کسب و کار بهبود خواهید داد.

مزایای ISO 22301 مدیریت تداوم کسب و کار

گواهینامه ایزو 22301 مزایای زیادی را به همراه دارد، از جمله:

  • دانش خود را در مورد اینکه چگونه یک سیستم مدیریت تداوم کسب و کار به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک می کند، گسترش دهید
  • کسب دانش لازم برای مدیریت یک تیم در اجرای ISO 22301
  • مدیریت شهرت خود را تقویت کنید
  • قابلیت اطمینان مشتری خود را افزایش دهید
  • خطرات را شناسایی کرده و تأثیر حوادث را به حداقل برسانید
  • بهبود زمان ریکاوری
  • به رسمیت شناختن بین المللی دست یابد
استاندارد ISO 22301

چگونه می توانم با ISO 22301 شروع کنم؟

انتخاب سازمان صدور گواهینامه مناسب برای ارائه بهترین آموزش های کیفی می تواند چالش برانگیز باشد. آموزش ما به طور منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای افراد و سازمان طراحی شده است. گواهینامه ایران گواه نشان دهنده ایمنی، قابلیت اطمینان و کیفیت برتر است. اگر می خواهید بخشی از یک شبکه جهانی باشید و دانش خود را تقویت کنید، کارشناسان ما برای نیازهای شما مفید و در دسترس هستند!

برای شروع اولین قدم با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا