استاندارد ISO/IEC 27032 امنیت سایبری

استاندارد ISO/IEC 27032 چیست؟

اصطلاح ISO/IEC 27032 به «امنیت سایبری» یا «امنیت فضای سایبری» اشاره دارد که به عنوان حفاظت از حریم خصوصی، یکپارچگی و دسترسی به اطلاعات داده‌ها در فضای مجازی تعریف می‌شود. از این رو فضای مجازی به عنوان تعاملی بین افراد، نرم افزارها و خدمات فناورانه جهانی شناخته می شود.

استاندارد ISO/IEC 27032 امنیت سایبری

استاندارد بین المللی ISO/IEC 27032 برای تاکید بر نقش اوراق بهادار مختلف در فضای سایبری، در خصوص امنیت اطلاعات، امنیت شبکه و اینترنت و حفاظت از زیرساخت های اطلاعاتی حیاتی (CIIP) در نظر گرفته شده است. ISO 27032 به عنوان یک استاندارد بین المللی چارچوب سیاستی را برای رسیدگی به ایجاد قابلیت اعتماد، همکاری، تبادل اطلاعات و راهنمایی فنی برای یکپارچه سازی سیستم بین ذینفعان در فضای سایبری فراهم می کند.

چرا امنیت سایبری مهم است؟

استاندارد ISO/IEC 27032 برای همه مشاغل ضروری است. با اتکای بیشتر به فضای مجازی، خطر تهدیدات امنیتی هر روز در حال افزایش است. با این حال، استاندارد ISO/IEC 27032 دستورالعمل هایی را در مورد حفاظت و پایداری طولانی مدت فرآیندهای تجاری ارائه می دهد. علاوه بر این، افراد را به توانایی توسعه چارچوب سیاستی مجهز می کند که بر اساس آن فرآیندهایی را که در برابر حملات سایبری آسیب پذیرترین هستند، شناسایی می کند. و این باید در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که تجارت و مشتریان در معرض خطر قرار نخواهند گرفت.

آموزش امنیت سایبری ISO 27032 راه حلی در دنیای واقعی برای افراد در حفاظت از حریم خصوصی و داده های سازمانی خود در برابر کلاهبرداری های فیشینگ، حملات سایبری، هک، نقض داده ها، جاسوس افزارها، جاسوسی، خرابکاری و سایر تهدیدات سایبری ارائه می دهد. داشتن گواهینامه ISO 27032 به مشتریان و ذینفعان خود نشان می دهد که می توانید مسائل امنیتی سایبری آنها را مدیریت و ارائه دهید.

مزایای مدیریت امنیت سایبری ISO/IEC 27032

تبدیل شدن به یک گواهی مدیریت امنیت سایبری ISO/IEC 27032 شما را قادر می سازد:

  • از داده ها و حریم خصوصی سازمان در برابر تهدیدات سایبری محافظت کنید
  • مهارت های خود را در ایجاد و نگهداری یک برنامه امنیت سایبری تقویت کنید
  • بهترین شیوه ها را برای مدیریت سیاست های امنیت سایبری توسعه دهید
  • بهبود سیستم امنیتی سازمان و تداوم کسب و کار آن
  • برای اقدامات امنیتی خود برای ذینفعان اعتماد ایجاد کنید.
  • در صورت بروز حادثه سریعتر واکنش نشان دهید و بهبودی خود را سریعتر انجام دهید
استاندارد ISO/IEC 27032 امنیت سایبری

برای شروع با اولین قدم با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا