استراتژی های مراقبت های بهداشتی: بهبود مشارکت های دارویی

میزبان Alivia Kaylor با دو کارمند Walgreens در مورد داروخانه های تخصصی که مراقبت شخصی را از طریق ابزارهای دیجیتال ارائه می دهند مصاحبه می کند.

استراتژی های مراقبت های بهداشتی

استراتژی های مراقبت های بهداشتی: بهبود مشارکت های دارویی

در این قسمت دو قسمتی از پادکست راهبردهای بهداشت و درمان، لیزا میمو، معاون داروسازی و خدمات مالی در داروخانه AllianceRx Walgreens، و کتی کوکوسکی، RPh، CSP و مدیر عملیات دارویی در داروخانه AllianceRx Walgreens، توضیح می‌دهند که داروخانه تخصصی آنها چگونه استفاده می‌کند. ابزارهای دیجیتال برای بهبود نتایج بیماران و مشارکت بین داروخانه ها و تولیدکنندگان دارو.

داروخانه‌های تخصصی از استراتژی‌های مراقبت شخصی برای بهبود نتایج بیمار، افزایش رضایت بیمار و بهبود کیفیت زندگی بیماران با شرایط نادر یا مزمن استفاده می‌کنند. بیماران می‌توانند هنگام ادامه سفر بیمار، پیامک‌ها و ایمیل‌ها را دریافت کنند و به آن‌ها یادآوری کنند که دارو را دوباره پر کنند یا مصرف کنند.

ارتباطات دیجیتال به پزشکان، داروسازان و تولیدکنندگان داده های بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به بیمار می دهد. AllianceRx Walgreens دریافت که اکثر بیماران ترجیح می‌دهند از ارتباطات دیجیتالی استفاده کنند و برای اکثریتی که انجام می‌دهند، سفارش‌ها زمان تحویل سریع‌تری دارند.

کوکوسکی گفت: “هدف نهایی برای داروسازی و همچنین داروخانه تخصصی، نگه داشتن بیمار بر روی درمانی است که توسط پزشک برای آنها تجویز شده است.”

همچنین رابطه بین داروخانه و تولید کننده را تقویت می کند.

“نکته خوب در مورد داروخانه تخصصی بودن این است که داده های توزیع داریم. ما به آن نگاه می کنیم و تجزیه و تحلیل می کنیم: وضعیت بیماران چگونه است؟ اگر در نقطه خاصی از سفر بیمار متوجه شویم که بیماران بین آنها رها می شوند، من می گویم، سه و چهار، ما می توانیم با سازنده خود شریک شویم و بگوییم، “هی، این چیزی است که ما متوجه شده ایم، و فکر می کنیم که بیمار می تواند از یک نقطه تماس اضافی بهره مند شود.” .

برای شنیدن بیشتر به پادکست کامل گوش دهید و حتماً در «استراتژی‌های مراقبت بهداشتی» در پادکست‌های اپل، اسپاتیفای یا پادکست Google مشترک شوید.

داده‌های بیشتر به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی این امکان را می‌دهد تا نقاط سفر بیمار را در زمانی که بیمار به حمایت اضافی نیاز دارد شناسایی کنند. اگر نگرانی از پایبندی یا یک عارضه جانبی گزارش شده وجود داشته باشد، می تواند نیاز به صحبت با داروساز را ایجاد کند. داروخانه‌ها با همکاری تولیدکنندگان می‌توانند اطلاعات دارویی را که قبلاً توسط داروساز و پزشک به بیمار ارائه شده است، اما جذب آن دشوار بوده است، تقویت کنند. همانطور که بیماران به سمت خود مدیریتی شرایط مزمن پیش می روند، برنامه های خاص بیماری برای حمایت و توانمندسازی آنها برای خود مدیریتی طراحی می شود.

این اپیزودها همچنین به این موضوع می پردازند که چگونه مقررات می تواند به عنوان مانعی بین مراقبت از بیمار و صنعت داروسازی عمل کند. تولیدکنندگان به داده‌ها نیاز دارند، اما فقط باید به داده‌هایی دسترسی داشته باشند که بیماران رضایت دارند با سازنده به اشتراک بگذارند.

“[HIPAA] چگونگی جبران خدماتی را که ممکن است از طرف سازنده دارو ارائه می دهیم به داروخانه تخصصی کمک کند. ما باید به آن بیمار فاش کنیم که به ما دستمزد پرداخت می شود، خواه برای ارائه داده باشد، خواه ارائه داده باشد. مایمو گفت که برای ارائه پشتیبانی بالینی بیشتر.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا