مدیریت داده های محصول (PDM)

مدیریت داده های محصول استفاده از نرم‌افزار برای کمک به سازمان‌ها برای اتصال و برقراری ارتباط اطلاعات محصول در تیم‌های توزیع‌شده در سطح جهانی است که ممکن است از چندین ابزار توسعه محصول استفاده شود. PDM همکاری جهانی کنترل‌شده را در محیط‌های طراحی همزمان از الزامات گرفته تا مدل‌های سیستم تا طراحی (مکانیکی، الکتریکی و نرم‌افزار)، شبیه‌سازی، اعتبارسنجی و تأیید را امکان‌پذیر می‌سازد.

مدیریت داده های محصول (PDM)

این تضمین می کند که هر مدل، نقشه یا سند ایمن است و به راحتی در یک مخزن مرکزی یافت می شود. جستجوی بخش و سند از کل تاریخچه و روابط مرتبط هر قسمت از محتوا استفاده می کند. با PDM، اطمینان حاصل می‌کنید که هر نسخه و ویرایشی ردیابی می‌شود، تأییدیه‌های مورد نیاز اتفاق افتاده است و کارهای دستی خودکار شده‌اند.

چرا مدیریت داده های محصول PDM مهم است؟

PDM مهم است زیرا مهندسان در سازمان‌هایی که سیستم PDM قوی ندارند، 25 درصد زمان بیشتری را صرف کارهای مدیریت داده غیرمولد می‌کنند.

طراحی یک محصول به معنای مدیریت انواع مختلف داده است. با PDM، کارایی را در سازماندهی، ردیابی و استفاده مجدد از تمام داده های طراحی به صورت متمرکز با یک منبع حقیقت به دست می آورید. زمان کمتری را صرف جستجوی فایل های CAD، ایجاد مجدد داده ها، به روز رسانی سیستم ها و پاسخ به درخواست های کاربران غیر CAD کنید. با حذف وظایف غیر ارزشی مرتبط با مدیریت و به اشتراک گذاری داده های محصول ایمن، به اهداف هزینه و برنامه خود برسید.

مزایای PDM

روش کار هوشمندانه‌تری را در پیش بگیرید و کارایی را افزایش دهید، همکاری را بهبود بخشید و پایه‌های سفر تحول دیجیتال خود را بگذارید.

راندمان مهندسی درایو

تمام داده های مربوط به محصول را مدیریت و پیوند دهید، مطمئن شوید که فقط نسخه های صحیح اسناد در زمان مناسب بین پرسنل مسئول توزیع می شود.

افزایش همکاری جهانی

تیم‌های داخلی و خارجی را فعال کنید تا به‌روزرسانی‌های توسعه محصول را ارائه کنند، ایده‌ها را ارسال کنند و بازخورد دریافت کنند.

بهبود کیفیت داده ها

تمام ابزارهای CAD (Creo، SolidWorks، Inventor، NX، Catia، و موارد دیگر) را در یک محیط مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ اطلاعات گم شده یا اشتباه تفسیر نشده ای وجود ندارد.

کنترل بیشتر اسناد

سیستمی برای مدیریت آموزش خواندن و امضای کارمندان، امضاهای الکترونیکی، چاپ کنترل شده، واترمارک های قابل تنظیم و موارد دیگر ارائه دهید.

حفاظت IP بهتر

کنترل دسترسی به کاربران داخلی و خارجی که مجاز به مشاهده و ویرایش داده‌ها هستند. با استفاده از برچسب‌های امنیتی (مثلاً مجوز ITAR) برای تطبیق قراردادهای موقت برای شرکت‌کنندگان خاص، کنترل بیشتری ایجاد کنید.

کاهش زمان جستجوی داده ها

اختصاص دادن مقادیر طبقه بندی و ویژگی به عنوان قطعات و اسناد برای ایجاد نام های استاندارد شده تولید شده توسط سیستم، ایجاد آسان تر خواندن، ترجمه و جستجوی داده ها.

قابلیت های کلیدی مدیریت داده های محصول

حفظ اطلاعات قدیمی و مدیریت داده های محصول جدید، ارائه قابلیت ردیابی دیجیتال کامل. اطمینان حاصل کنید که همه از نسخه مناسب برای توسعه، تجزیه و تحلیل، ساخت و تهیه استفاده می کنند.

  • کنترل داده های CAD: ادغام آسان HTML UI و ابزار CAD از جمله Creo، Creo Elements/Direct Modeling/Drafting، CATIA V5، NX، SolidWorks، Inventor، AutoCAD
  • همکاری ایمن: دسترسی سریع و ایمن مبتنی بر نقش به داده های محصول توسط تیم های پرداخت شده و شرکای زنجیره ارزش
  • برنامه‌های مبتنی بر نقش: برنامه‌های سلف سرویس، نقش خارج از جعبه و برنامه‌های مبتنی بر وظیفه که اطلاعات متنی را برای کاربران غیر CAD ارائه می‌کنند.
  • فرآیند انتشار و تغییر: قابلیت‌های گردش کار ساده برای مسیریابی اسناد برای تأیید و/یا بررسی
  • مدیریت داده های ECAD: کتابخانه های ECAD را با قطعات PLM و مدل های MCAD (Zuken، Cadence، Altium و موارد دیگر) همگام سازی کنید. دسترسی آسان و دقیق سازمانی به داده های طراحی الکترونیکی پیچیده را فراهم کنید.
  • ایجاد قابل مشاهده: انتشار CAD به قابل مشاهده های سبک وزن برای بررسی و مصرف خارج از مهندسی
  • ویرایش چند CAD: داده‌های محصول را در سیستم‌های اصلی CAD با استفاده از چک کردن ورود، دانلودها، جداول خانواده، اجزای مجازی و ذخیره به‌عنوان ویرایش کنید.
  • مدیریت چرخه عمر: وضعیت داده های CAD را از WIP (کار در حال انجام) تا انتشار کنترل کنید
  • ادغام مایکروسافت آفیس: ارتقاء، مقایسه نسخه و پیوند به اطلاعات دقیق در رابط کاربری گرافیکی و مرورگرهای وب را آغاز کنید
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا