چگونه یک رهبر بزرگ باشیم؟

در این مقتله به چگونه یک رهبر بزرگ باشیم؟ خواهیم پرداخت. جهان‌های ما امسال به همسایگی‌هایمان کوچک شد، و در حالی که جهان هر روز تغییر می‌کرد، همه چیز کوچک‌تر و کندتر به نظر می‌رسید. یافتن الهام و انگیزه در زمان‌های سخت چالش برانگیز است، اما ما از کار تیمی، اتصال و نوآوری نیرو می‌گیریم، و این دقیقاً همان چیزی است که پانل متنوع سخنرانان در SafetyCulture’s Virtual Summit 2020 گرد هم آمدند تا درباره آن بحث کنند. با ایران گواه همراه باشید.

چگونه یک رهبر بزرگ باشیم

“هیچ مشکلی با گفتن “هی، بیایید جدا از هم کار کنیم” حل نشده است. کاپیتان اسکات کلی، فضانورد و سخنران ناسا در اجلاس مجازی SafetyCulture امسال گفت: کار تیمی چیزی است که به ما امکان می‌دهد به اهداف خود برسیم.

داستان های قابل توجه رهبری را دوباره زنده کنید، در مورد ارتقای افراد خود بینش کسب کنید و فرصت هایی را در غیرممکن ها پیدا کنید. ما نحوه هدایت یک تیم را در یک بحران از همه جهات توضیح می دهیم.

برای تبدیل به یک رهبر بزرگ، ابتدا گوش دادن را یاد بگیرید

ارین بروکوویچ، کارمند حقوقی آمریکایی، حامی مصرف‌کننده، فعال محیط‌زیست و سخنران اجلاس سران، توضیح داد: «به عقیده من رهبری عالی از مهربانی، از درک، از شفقت، از توانایی گوش دادن، از توانایی در کار تیمی ناشی می‌شود.

در طول تحقیقات معروف ارین بروکوویچ در مورد اثرات آلودگی آب بر سلامتی و دعوای حقوقی ناشی از آن در سال 1993، او ارزش اعتماد در یک تیم را آموخت و اینکه چگونه یک فرهنگ مبتنی بر همدلی و توانمندسازی باعث موفقیت می شود. بهترین دارایی شما در شرایط سخت همیشه افراد شما خواهند بود. «از جامعه، مردم خود استفاده کنید. … آنچه آنها واقعاً نیاز دارند حمایت است.

برای رهبری، فرهنگ شرکت خود را پرورش دهید

کاپیتان “سالی” سولنبرگر، خلبان “معجزه روی هادسون” که فرود آب در رودخانه هادسون نیویورک جان همه 155 سرنشین هواپیما را نجات داد، همچنین بر اهمیت فرهنگ تیمی ایمن و حمایتی تاکید کرد. «یک رهبر باید محیطی ایجاد کند که در آن همه ما بتوانیم و می خواهیم بهترین کار خود را انجام دهیم. فرهنگی که در آن همه ما پاداش‌ها را به اشتراک می‌گذاریم و همه ما نسبت به نتیجه احساس مسئولیت مشترک داریم.»

«مردم ایده هایی را مطرح می کنند. ساده است. این وظیفه ما به‌عنوان رهبران این است که به آنها ابزاری برای انجام این کار بدهیم. و اکنون به دلیل همه گیری اما فرهنگ سازمانی باز و چابک به تیم او اجازه داده است تا مسیرهای جدیدی برای رشد ورزش پیدا کند. در حالی که تغییر مداوم مالیات دارد، ضروری است. او گفت: «اگر سازمانی نباشیم که بتوانیم به تغییر ادامه دهیم، زنده نخواهیم ماند.

برای رهبری، ابزارهای مورد نیاز را در اختیار افراد قرار دهید – سپس از سر راه خود دست بردارید
بروکوویچ خاطرنشان کرد که وظیفه اصلی یک رهبر تجویز روش‌های سختگیرانه برای عملیات نیست، بلکه ارتقاء تیم خود با دانش، اطلاعات و عاملیت بیشتر است. پذیرش فناوری های جدید برای این امر ضروری است. من عاشق ابزارها و فناوری هایی هستم که استفاده می کند. این در مورد سپردن قدرت به دست مردم است.» بسیار منطقی تر است که کارمندان را توانمند کنیم و آنها را بخشی از راه حل کنیم و یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد کنیم.

در حالی که این بیماری همه گیر صنایع را متحول کرده است، درها را نیز به روی فرصت هایی برای نوآوری، تشویق و رهبری خارج از وضعیت موجود باز کرده است. کاپیتان سولنبرگر گفت: “هرگز سرمایه گذاری را متوقف نکنید… هرگز یادگیری را متوقف نکنید.” “من فکر می کنم که اکنون با شتاب گرفتن سرعت تغییر برای ما به یک ضرورت تبدیل شده است. ما باید به یادگیری، تغییر و تکامل خود ادامه دهیم.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا