استاندارد ISO/IEC 27701 سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی

ISO/IEC 27701 چیست؟

استاندارد ISO/IEC 27701 در آگوست 2019 منتشر شد و اولین استاندارد بین المللی است که به مدیریت اطلاعات حریم خصوصی می پردازد. این استاندارد به سازمان ها کمک می کند تا سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی (PIMS) را با تقویت ISMS موجود بر اساس الزامات ISO/IEC 27001 و راهنمایی های ISO/IEC 27002 ایجاد، حفظ و بهبود مستمر کنند. این سیستم برای همه قابل استفاده است. انواع سازمان ها صرف نظر از اندازه، پیچیدگی یا کشوری که در آن فعالیت می کنند.

استاندارد ISO/IEC 27701 سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی

چرا ISO/IEC 27701 برای شما مهم است؟

رشد تصاعدی جمع آوری اطلاعات شخصی و افزایش پردازش داده ها منجر به نگرانی های مربوط به حریم خصوصی شده است. از این رو، پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی (PIMS) مطابق با الزامات و دستورالعمل‌های ISO/IEC 27701، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا خطرات مربوط به جمع‌آوری، نگهداری و پردازش اطلاعات شخصی را ارزیابی، درمان و کاهش دهند.

این استاندارد برای هر سازمانی که در قبال اطلاعات شناسایی شخصی (PII) مسئول و پاسخگو است، ضروری است زیرا الزاماتی را در مورد نحوه مدیریت و پردازش داده ها و حفاظت از حریم خصوصی ارائه می کند. این یک ISMS از قبل پیاده‌سازی شده را غنی‌تر می‌کند تا با کمک به سازمان‌ها برای درک رویکردهای عملی مربوط به اجرای مدیریت مؤثر PII، به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی به درستی رسیدگی کند.

مزایای ISO/IEC 27701

  • فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی را درک کنید
  • کسب مهارت های لازم برای حمایت از سازمان در اجرای سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی مطابق با ISO/IEC 27701
  • پشتیبانی از روند بهبود مستمر سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی در سازمان ها
  • از اعتبار سازمان محافظت کنید
  • ایجاد اعتماد مشتری
  • افزایش رضایت مشتری
  • افزایش شفافیت فرآیندها و رویه های سازمان
  • یکپارچگی اطلاعات مشتریان و سایر اشخاص ذینفع را حفظ کنید

چگونه می توانم با ISO/IEC 27701 شروع کنم

آیا علاقه مند به گسترش دانش و ارتقای مهارت های خود در ایجاد، پیاده سازی، حفظ و بهبود سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی (PIMS) هستید؟ کارشناسان ایران گواه اینجا هستند تا روند صدور گواهینامه را آسان کنند و به شما کمک کنند تا گواهینامه ISO/IEC 27701 گواهی ایران گواه را دریافت کنید.

برای شروع اولین قدم با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا