مدیریت کسب و کار کوچک (SBA)

مدیریت کسب و کار کوچک چیست؟

اصطلاح مدیریت کسب و کار کوچک (SBA) به یک سازمان دولتی ایالات متحده اشاره دارد که برای تقویت و ارتقای اقتصاد از طریق کمک به مشاغل کوچک این کشور طراحی شده است. بزرگترین وظیفه SBA که در سال 1953 تأسیس شد، مشاوره دادن به افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی و توسعه دهند.

مدیریت کسب و کار کوچک SBA

مجموعه ای از ابزارها را در وب سایت خود برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک جدید و موجود ارائه می دهد. این آژانس توسط یک مدیر و معاون مدیر اداره می شود و همچنین دارای یک مشاور ارشد برای وکالت و بازرس کل است – که همه آنها توسط سنا تأیید می شوند. SBA حداقل یک دفتر در هر ایالت دارد.

نکات کلیدی

  • اداره کسب و کار کوچک یک سازمان دولتی است که برای تقویت و ارتقای اقتصاد با ارائه کمک به مشاغل کوچک طراحی شده است.
  • این آژانس در سال 1953 تاسیس شد.
  • SBA توسط مدیر و معاون مدیر اداره می شود که توسط سنا تأیید می شود.
  • این آژانس منابع مختلفی از جمله دسترسی به سرمایه، توسعه کارآفرینی، قراردادهای دولتی و خدمات حمایتی را به مشاغل کوچک ارائه می دهد.
  • برنامه تضمین وام SBA یکی از مهمترین عناصر آن است.

آشنایی با مدیریت کسب و کارهای کوچک

اداره کسب و کار کوچک اطلاعات آموزشی قابل توجهی را با تمرکز ویژه بر کمک به کسب و کارهای کوچک برای توسعه و رشد ارائه می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، آژانس ابزارهای متعددی برای مشاغل دارد که می توان در وب سایت خود به آنها دسترسی داشت، از جمله برنامه ریز کسب و کار کوچک و برنامه های آموزشی اضافی.

طبق وب سایت خود، SBA خدمات زیر را به مشاغل کوچک ارائه می دهد:

  • دسترسی به سرمایه: آژانس منابع مالی متنوعی را برای مشاغل کوچک از جمله وام‌های خرد یا وام‌های کوچک ارائه می‌دهد که برای کسانی که در غیر این صورت واجد شرایط تامین مالی نیستند، صادر می‌شود. وام ها توسط بانک های شریک، اتحادیه های اعتباری و سایر موسسات مالی صادر می شود.
  • توسعه کارآفرینی: این امر با خدمات مشاوره و آموزش کم هزینه ارائه شده توسط SBA هدایت می شود. این برای صاحبان مشاغل جدید و موجود در بیش از 1800 مکان در سراسر ایالات متحده در دسترس است. همچنین یک برنامه مربی وجود دارد که صاحبان مشاغل جدید را با کارآفرینان بازنشسته و/یا موجود مرتبط می کند.
  • انعقاد قرارداد: SBA با کمک سایر ادارات و آژانس های فدرال، 23 درصد از دلارهای قراردادی دولتی را برای مشاغل کوچک ذخیره می کند. این آژانس 5 درصد از این دلارهای قراردادی را برای زنان و 3 درصد دیگر را برای صاحبان مشاغل معلول و جانباز تضمین می کند.
  • وکالت: این آژانس با بررسی قوانین و حفاظت از منافع صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور به عنوان یک مدافع عمل می کند. این آژانس همچنین از صاحبان مشاغل در سطوح ایالتی و دولت فدرال حمایت می کند.

این آژانس به مشاغل کوچک در سراسر کشور کمک کرده است تا به وام، ضمانت وام، قراردادها و سایر خدمات دسترسی داشته باشند.

ایزابل گوزمان مدیر اداره تجارت کوچک است. قبل از تصدی این دفتر، او به عنوان مدیر دفتر حمایت از مشاغل کوچک کالیفرنیا خدمت کرده بود.

برنامه وام SBA

برنامه های وام ارائه شده از طریق SBA یکی از قابل مشاهده ترین عناصری است که آژانس ارائه می دهد و با دوره های بازپرداخت طولانی تر برای مشاغل کوچک همراه است. به خاطر داشته باشید که آژانس در واقع وام صادر نمی کند – به استثنای وام های امداد رسانی. در عوض، وام ها توسط SBA پشتیبانی یا تضمین می شوند و مستقیماً توسط وام دهندگانی صادر می شوند که دستورالعمل های آژانس را رعایت می کنند.

وام های حمایت شده توسط SBA شامل موارد زیر است:

  • وام 504 (یا وام رشد)، که به کسب و کارهای کوچک تا 5 میلیون دلار کمک مالی برای خرید دارایی های ثابت مورد نیاز برای اجرای عملیات خود، از جمله املاک و مستغلات، ارائه می دهد.
  • 7(a) وام، از سوی دیگر، برنامه وام اولیه آژانس است. حداکثر مبلغ وام تضمین شده تحت این برنامه 5 میلیون دلار است.
  • وام های بلایا و وام های خرد

کسب و کارهای کوچک زمانی که توسط SBA ضمانت شده باشند، به راحتی واجد شرایط دریافت وام می شوند. این آژانس همچنین به کارآفرینان اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری پرداخت های کمتری داشته باشند. علیرغم تلاش های متعدد برای حذف کامل SBA، بسیاری از مقامات سیاسی و دفاتر به حمایت از آژانس ادامه می دهند. توانایی SBA برای ارائه وام نیز توسط قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا (ARRA) در سال 2009 و قانون مشاغل کوچک در سال 2010 به طور قابل توجهی تقویت شده است.

SBA دارای دفاتر محلی در سراسر ایالات متحده و مناطق مرتبط است که رویدادهای ویژه شخصی تری را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند. این دفاتر خدمات مشاوره حضوری و انفرادی را ارائه می دهند که شامل آموزش نوشتن طرح کسب و کار و کمک به وام های مشاغل کوچک می شود.

چگونه SBA می تواند به راه اندازی کسب و کار شما کمک کند

SBA منابع زیادی برای افرادی که می خواهند کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنند در دسترس است. اگر شما یکی از آن افراد هستید، این بخش برخی از این منابع را که می‌توانند شما را از ابتدا تا انتها هدایت کنند، برجسته می‌کند.

برنامه ریزی کسب و کار

این بخش از وب سایت شامل مراحل و منابع مرتبط با توسعه کسب و کار شما می باشد. این شامل انجام تحقیقات بازار مربوطه، توسعه یک طرح تجاری و تامین مالی می شود.

همچنین می توانید در مورد کارهایی که برای انتخاب یک مورد باید انجام دهید یاد بگیرید:

  • موقعیت مکانی برای کسب و کار شما
  • ساختار تجاری مناسب
  • نام کسب و کار

این آژانس همچنین اطلاعات کلیدی در مورد آنچه برای ثبت شرکت خود نیاز دارید، دریافت اسناد مالیاتی مناسب و همچنین مجوزها و مجوزها را ارائه می دهد. همچنین می توانید در مورد آنچه برای افتتاح حساب بانکی تجاری نیاز دارید، اطلاعاتی کسب کنید.

راه اندازی کسب و کار شما

راه اندازی کسب و کار شما به همان اندازه مهم است که راه اندازی آن مهم است، به همین دلیل است که برخی از منابع مشابه را از بخش بالا در این بخش خواهید یافت. به عنوان مثال، انتخاب مکان شما بستگی زیادی به مقررات و قوانین منطقه بندی دارد. همچنین بر نوع مشوق ها و مالیات هایی که برای سازمان شما اعمال می شود تأثیر می گذارد.

وب سایت SBA اطلاعات بیشتری در مورد این موارد دارد، اما همچنین اطلاعاتی در مورد بیمه تجاری ارائه می دهد، که بخش بسیار مهمی برای محافظت از منافع شما است. این امر به محافظت از کسب و کار شما در برابر هرگونه زیان پیش بینی نشده ای که در طول عملیات عادی رخ می دهد، کمک می کند.

چگونه SBA می تواند به شما در مدیریت و رشد کسب و کارتان کمک کند

این آژانس نه تنها به مردم کمک می کند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند، بلکه منابعی را نیز برای مدیریت و رشد آنها در اختیار دارد.

مدیریت

می توانید نکات و ترفندهای ارزشمندی در مورد نحوه مدیریت امور مالی، استخدام کارمندان و پرداخت مالیات بیاموزید. سایر اطلاعات مهم شامل سازگاری، نحوه خرید دارایی، همراه با استراتژی های بازاریابی و فروش است.

از آنجایی که امنیت سایبری یک تهدید کلیدی برای بسیاری از مشاغل است، SBA همچنین نکاتی را برای ایمن ماندن ارائه می دهد. این بخش شامل کمک به صاحبان کسب‌وکار در شناسایی برخی از رایج‌ترین کلاهبرداری‌ها (مانند بدافزار و باج‌افزار) و نحوه درک و ارزیابی خطر است. همچنین می توانید از برخی از بهترین شیوه های آژانس برای جلوگیری از حملات سایبری و دسترسی به آموزش ها و رویدادهای SBA استفاده کنید.

این بخش همچنین به شرایط خاصی مانند استخدام افراد دارای معلولیت، کارهایی که باید در زمانی که باید کسب و کار خود را تعطیل کنید، و چگونگی بهبودی از بلایا می‌پردازد.

رشد کسب و کار شما

فقط یاد بگیرید که چگونه کسب و کار خود را شروع کنید کافی نیست. به همین دلیل است که SBA نیز منابعی برای کمک به رشد شما دارد. برخی از کمک‌های موجود در این بخش شامل نحوه دسترسی به بودجه اضافی، نحوه گسترش، و انتظارات از ادغام و تملک (M&A) است.

طبق دستور آژانس، درصد معینی از قراردادهای فدرال را برای صاحبان مشاغل کوچک تضمین می کند. به این ترتیب، SBA مشاغل را تشویق می کند تا به پیمانکاران فدرال تبدیل شوند و فرآیند ثبت نام آسانی دارد. همچنین می‌توانید با برقراری ارتباط با شرکای خود برای کمک به صادرات محصولات و خدمات خود، منابعی را که برای بهبود درآمد خود نیاز دارید، به دست آورید.

همچنین می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد انواع مختلف کسب‌وکارها، مانند کسب‌وکارهای متعلق به زنان، مالکیت دگرباشان جنسی، و مشاغل در مناطق روستایی پیدا کنید.

تاریخچه SBA

SBA توسط رئیس جمهور دوایت آیزنهاور، زمانی که او قانون تجارت کوچک را در تابستان 1953 امضا کرد، تأسیس شد.

این شرکت جایگزین شرکت مالی بازسازی (RFC) شد که در زمان رئیس جمهور هربرت هوور در سال 1932 پس از رکود بزرگ ایجاد شد. مأموریت SBA تازه تأسیس کمک و محافظت از مشاغل کوچک کشور و اطمینان از دریافت بخش عادلانه ای از قراردادهای دولتی و فروش اموال مازاد بود.

SBA تاریخ دشواری داشته است. در سال 1996، این آژانس در معرض خطر حذف توسط مجلس نمایندگان قرار گرفت. با این حال، آژانس از این تهدید جان سالم به در برد و در سال 2000 بودجه بی سابقه ای دریافت کرد. همچنین مقاومت زیادی در برابر برنامه وام آن وجود داشت که منجر به کاهش مکرر بین سال‌های 2001 و 2004 شد. در این زمان بود که برخی از هزینه‌های SBA به طور کلی متوقف شدند.

صاحبان مشاغل کوچک از جمله افرادی بودند که در طول همه گیری COVID-19 بیشترین آسیب را دیدند. SBA به این مالکان کمک کرد و دو نوع مختلف بودجه برای آنها فراهم کرد. اینها عبارت بودند از:

  • وام بلایای آسیب اقتصادی (EIDL): این برنامه برای مشاغل طراحی شده است تا از وجوه مصوب برای سرمایه در گردش و سایر هزینه های روزانه استفاده کنند. از آنجایی که سرمایه قرض داده شده است، باید بازپرداخت شود. SBA از 1 ژانویه 2022 پذیرش درخواست ها را متوقف کرد، اما افزایش وام تا زمانی که بودجه تمام نشود تأیید می شود.
  • برنامه های پیشرفته EIDL: به افرادی که برای کمک EIDL ثبت نام کرده اند، تا زمانی که معیارهای خاصی را رعایت کنند، وجوه اعطا می شود. برخلاف برنامه وام، وجوهی که از طریق این برنامه تأیید شده است، نیازی به بازپرداخت ندارند.

پرسش های متداول

مدیریت کسب و کارهای کوچک چه می کند؟

اداره کسب و کار کوچک یک سازمان دولتی ایالات متحده است که به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند. مجموعه ای از ابزارها برای کارآفرینان جدید و فعلی در دسترس است. اهداف آن شامل دسترسی صاحبان مشاغل به سرمایه، توسعه روحیه کارآفرینی، رزرو دلار برای صاحبان مشاغل خاص، و حمایت از طرف صاحبان مشاغل کوچک است.

SBA بودجه خود را از کجا دریافت می کند؟

اداره تجارت کوچک بودجه سالانه ای را دریافت می کند که توسط دولت فدرال تأیید می شود. این پول برای حقوق، کمک های بلاعوض و برنامه های وام خاص و همچنین هزینه های اداری می رود. به خاطر داشته باشید که SBA در واقع به مشاغل کوچک وام نمی دهد. در عوض، اکثر وام های صادر شده به صاحبان مشاغل کوچک از طریق برنامه های SBA توسط آژانس تضمین شده و توسط موسسات مالی تایید شده و سایر وام دهندگان صادر می شود. این منبع سرمایه به افراد کمک می کند تا کسب و کار خود را راه اندازی و رشد دهند

چه کسانی واجد شرایط دریافت SBA Grant هستند؟

اداره کسب و کار کوچک معمولا کمک هزینه ای صادر نمی کند. اما این کار را برای سازمان‌های خاصی انجام می‌دهد، یعنی سازمان‌هایی که کارآفرینی را در جوامع خود ترویج می‌کنند. اینها شامل سازمان‌های غیرانتفاعی، سازمان‌هایی هستند که به جوامع خود آموزش و بودجه ارائه می‌کنند (معروف به شرکای منابع)، و سازمان‌های آموزشی. به مالکانی که می خواهند کسب و کار موجود یا استارت آپ ها را گسترش دهند، کمک های مالی ارائه نمی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا